![]() |
| Se kunnon kylä normaaleissa väreissä |
Muutama mappi sitten kokeilin tehdä luolasta tumman ja yllätyksekseni se tummuus tuli muihinkin uudempiin karttoihin. Uskon kyllä saavani sen pois, mutta se sattui sopimaan aika hyvin juoneen. Joten se pysyköön toistaiseksi. Eikä edes haittaa että juonta tuli vähän muokattua! On vaan todella mukavaa improvisoida tällaisia juttuja. Ainakin itseäni haittaa projektien toteuttaminen, jos tiedän aivan tarkasti mitä teen.
Toinen suuri asia jonka projektiin liittyen sain tehtyä oli ensimmäinen facesetti. Olen tasan kerran aikaisemmin tehnyt sellaisen ja nyt olen onneksi oppinut edellisen kerran virheistä. Tällä kertaa se oli paljon helpompaa. Voisin tehdä hahmoista postauksia sitä mukaan kun saan facesettejä tehtyä, sillä on kiva puhua omista hahmoistani.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti