Ajattelin siis aloittaa tällaisen blogin, johon kuvaan edistymistäni kuvataiteen diplomissa, mutta koska "kuvataide" sanana kuulostaa kankealta ja on pitkä kirjoittaa sanon sitä tästä eteenpäin vain kuvikseksi. Anteeksi äidinkielen opettaja. Suunnitelmissa olisi siis saada aikaan kunnollinen, mahdollisimman hyvä työ. Tavoitteet ovat hyvin korkealle. Aiheeksi olen valinnut 5. Liekeissä pelaamiseen, tarkemmin sen a) kohdan. Ajattelin siis tehdä pelin itselleni täysin vieraalla RPG Maker VX Acella, saa nähdä mitä siitäkin tulee...
Olen jo monta vuotta halunnut tehdä oman pelin ja aiheen nähtyäni totesin tässä olevan loistava mahdollisuus ottaa itseäni niskasta kiinni. Ideoitakin on tullut kivasti, siitä muuten blogin nimi. Selitän varmaan myöhemmin näistä vanhemmista ideoista, mutta tällä hetkellä olen jo melko varma millaisen pelin teen. Siitäkin lisää myöhemmin.
Olen tällä hetkellä vaan todella iloinen, että olen päässyt aloittamaan tätä projektia (aivan kuin minulla ei niitä muutenkaan olisi ollut liikaa...) Lisäksi tuntuu siltä, että saan tämän ihan hyvin tehtyää, siis heti kun opin käyttämään ohjelmaa, olen tehnyt hahmojen spiritet, käsikirjoitus on jotenkuten valmis, musiikit on joko löydetty tai tehty itse, puhumattakaan nyt taustoista!
Kuinka paljon aikaa tämän tekemiseen olikaan..?
| Fursonani, joka tulee esiintymään pelissä |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti