![]() |
| Koko kuva, joka tuskin esiinty pelissä |
Nimi: ??? (Ei muista nimeään, mutta käytän hänestä nimeä Minä ks. seuraava kohta)
Edustaa: Egoa
Ikä: 17 (ehkä)
Suuntautuminen: ???
On jotenkin inhottavaa miten paljon hän muistuttaa itseäni pari vuotta sitten. Yleensä pidän ajatusta itestäni päähenkilönä jotenkin mielikuvituksettomana. Maailmahan on täynnä mitä erillaisimpia persoonia, mutta silti päätyyä tekemään itsestäni. Tylsää! Mutta tarinan kannalta on tärkeä, että kyseessä on juuri itseäni muistuttava hahmo. Paino sanalla muistuttava. Jos minä olisin hänen asemassaan koko seikkailua ei varmaankaan olisi edes tapahtunut. Olisin luovuttanut viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi taistella joitakin olentoja vastaan. Siis koen jonkinlaisia omatunnon tuskia jo kukkien poimimisesta puhumattakaan jonkin elävän olennon tappamisesta!
![]() |
| Osa ilmeistä |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti